fredag 9 december 2011

Bus fredag

Fy vad det regnar och blåser. Jag jobbar inte i dag och har inte tänkt att sticka ut näsan om det håller på så här.
Jag och värken hade en kamp när jag skulle somna men jag och min sömn  vann till slutmed lite hjälp. Konstigt att allt blir sju resor värre när man släcker lampan. jag sov till strax efter 6 men somnade om och sov till halv 9.

Jag får väl pilla lite här hemma bokföring, damma. Jag har efter överenskommelse ringt och bokat teltid med Dr Martinsson. han ringer efter lunch.
Vi får väl se om patologerna blivit färdiga med någon vävnadsodling så att de kan komma i gång med behandling.

Catrin och Elvira har lovat att hjälpa till med mina kunder, det kanske får bli lite omöblering men bara alla blir nöjda och glada.

Jag är förberedd med att jag inte kommer att vara på pigg. Det viktigaste är att inte oroa sig innan problemen kommer om dom kommer. Men man måste vara realist.
Nu har värktabletterna verkat så då får jag passa på att fixa lite.

Kramar till er alla och carpe diem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar