lördag 31 december 2011

Gott nytt år

Nu kan det bara bli ett bättre gott nytt år. Jag har fått ett långtidsverkande morfin, samt att toppa men alla andra smärtstillande. Livet blir faktiskt lite lättare då. Jag har haft några smärtsamma dagar, det är ingen ide att spela martyr och pina sig.  Jag har därför inte orkat att skriva på biogen.


En som vet hur det känns att ha ont är Anders, det är en riktig kämpe.

Man måste få stolla till det ibland och ha lite kul, även i Båstad.
Här är min man  och min son på Café utsikten i Båstad. De är inte helt olika. Jag hade inte klarat mig utan dem. Mina älskade killar.
Här är Monika och Bosse, bilden är tagen i Skagen på den tiden som vi var MC åkare. Nu gör vi inte det längre. Var sak har sin tid. Men det var en härlig tid då och roligt att åka på marguriteritterna i Danmark  på de natursköna vägarna. Det är skönt att ha foton och minnen och plocka fram dem ur minnet i bland. Nu vill jag önska er alla ett gott nytt år.

Carpe Anno Kramar från Marie-Louise

2 kommentarer:

  1. Ja visst var det en härlig tid, men man kan ju ta sig till Skagen med bil för att uppleva gamla minnen. Bamsekram till dig och familjen

    SvaraRadera
  2. Vi håller tummarna för ett riktigt bra 2012.Kram till dig och familjen.
    Från Eja med familj

    SvaraRadera