tisdag 13 december 2011

I morgon.....

Ja i morgon är snart här. Det är lite pirrigt, Jag har ingen aning om hur jag kommer att må eller hur dagarna kommer att kännas.
Min underbara familj ställer upp för mig. Christian är på väg, Han har varit i Stockholm hela helgen med Anna och har stannat kvar i Nyköping för att arbeta, och nu kommer han till sin mamma för att vara med mig i morgon.

Catrin jobbar för mig i morgon på salongen. Jag har en helt underbar familj som  ställer upp för mig när jag behöver dem som mest.

Catrin sa: men mamma du ställer alltid upp på oss så självklart finns vi för dej när du behöver oss. Jag har så underbara barn.

I dag har jag gjort leverultraljud. Tydligen såg man något på skicktröntgen. Men röntgenläkaren sa att han inte kunde se något som inte var normalt. Hoppas att han har rätt. Jag har förträngt allt. Nu vill jag inte ha några fler "bad news".

Jag har varit såå trött ikväll, hade tänkt att ta ett gott bad, men jag var rädd för att somna i badkaret. När jag lägger mig då kommer alltid de starka smärtorna i benen och i höften.
Det är så konstigt att det kommer när man kryper ner i sängen.

På torsdag skall jag prova en peruk om ifall att jag kommer att tappa mitt hår.
Och på fredag skall jag besöka strålningsenheten.

Jag återkommer och berättar om vad som händer i morgon.

Kramar till alla mina underbara vänner som är med mig och tänker på mig. Natti natti.

3 kommentarer:

  1. Tänker på dig/Kram Bosse O

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig varje dag. Du är en stark tjej och kommer att klara detta galant. Kram Liza

    SvaraRadera
  3. Heja på du är bäst!!
    Kram Anette

    SvaraRadera