måndag 19 december 2011

Måndag 19 dec

Jag nu har det snart gått en hel vecka utan att ja har arbetat. Det har gått väldigt fort. Grattis Monlis igen på födelse dagen, Synd att du har hosta annars hade jag kommit och grattat dej. Men Jag kommer till dej när du blir frisk.  Helgen har gått fort. Vi var bort bjudna till Tuula i lördags och de var så trevligt glömde både tid och rum. Men det fick jag betala för i går, jag var trött dom en ny matad bebis, jag sov så fort jag fick chans. Och de flesta gångerna ned Elton, det är bonus. Jag piggnade till framåt kvällen. I dag har jag hämtat mina peruker i rätt färg.


Så här blev den korta varianten. Jag tyckte att den kändes riktigt bra. Jag skall visa den långa lite senare,Så nu sitter jag och slapp ar och har ätit lite sallad från Peperoni på Österlånggatan.
Den ser väl smarrig ut. I morgon är det fullt på programmet. Strålning provtagning bland annat. Min syster skall eventuellt följa med mig i morgon, Det är alltid mysigt att ha någon med sig.

Kram och Crea diem (skapa dagen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar