lördag 10 december 2011

Musselmakare

Idag har Monlis Eva Tuula och jag gjort musslor. En god gryta med musslor rökt fläsk potatis vittvin och grädde.

Vi lagade det tillsammans, det var jätte trevligt och gott. Vi har haft en fin dag tillsammans, Det får vi göra om.

Jag har inte tagit något smärtstillande sen i morse förrän kl 18.00. I kväll hoppas jag på nobelfesten. det skall bli trevligt och se alla tjusiga klänningar.

Tyvärr tycker jag att en del är lite andefattiga när det gäller frisyrerna. Det är väl yrkesskada. Jag tycker att så tjusiga klänningar kräver ett friserat hår. Lite julklappsköp har vi hunnit med också.

Kramar till er alla och en trevlig nobelkväll för er som väljer det.

1 kommentar:

  1. Hej vännen och tack för en trevlig dag igår och som alltid, när du står vid grytorna, sååå god mat! Kram Tuula

    SvaraRadera