torsdag 8 december 2011

Nu kan alla kommentera

Nu kan alla kommentera bloggen Catrin har ändrat inställningarna. Klicka på anonym och skriv sedan ditt namn. Sen är det bara att skriva.
Det vore kul att få lite kommentarer. Tyvärr blev det ingen lunch med Pia och Anette i går, Pia hade blivit förkyld. Jag vågar inte utsätta mig för förkylningar just nu.
Men vi får ta  det en annan vecka, jag hade sett fram mot detta.
Men jag tog bilen och körde till Majorna i stället till min Elton, Och han blev blyg för mej. Han gömde sig mot Catrin och kikade fram.
Efter en stund blev det dags för middagslur och jag var inte sen med att följa med, vi sov sked i en timma jag och Elton. Det är sååå mysigt och få snusa han i nacken.
I natt har Christian sovit här han hade ett möte i Borås i går så nu har vi ätit frulle tillsammans.

Carpe Diem Och kram till er alla

4 kommentarer:

  1. hej mitt lilla "morrhår"

    skönt att ha barn och barnbarn

    och dessutom få ligga sked och snusa på Elton måste vara höjden av lycka

    hörs snart
    kram
    eva

    SvaraRadera
  2. Följer dig allt nästan varje dag, kan liksom inte låta bli...
    Se nu till att dricka mer vin, gärna några av era fina naturligtvis! Är fortfarande avis på er vinkällare. Men nu är jag ju inte gift med en snickare heller!
    Många kramar
    /Sören

    SvaraRadera
  3. Skönt att Elton, ditt söta lilla energiknippe, bor hyfsat nära sin mormor (och morfar) , så att du kan träffa honom ofta. Måste vara en härlig vitamindos.
    Ska bli kul att ses på lördag.kram Tuula

    SvaraRadera
  4. Ja vi såg också fram emot att få träffa dig, men den som väntar på ngt gott.... Du fick ju något ännu godare att pussa på !! Man kan inte sluta titta och lukta på dom små liven, Max ringde sin mormor idag och fråga : Mommo få jag komma till ditt hus, så kan vi leka lite kanske? Man smälter. Va nu rädd om dig, så hoppas jag vi ses snart, och hälsa de dina. Stor Kram Anette

    SvaraRadera