måndag 12 december 2011

Thailand Kho Chang Lonely Beach Nature Resort

Visst ser det gott ut på Lonely Beach, Det fanns inte ens ett parasoll att hyra, det var palmbladen somfich ersätta parasollen, sarongen var solsängen.
Visst skulle det vara skönt att komma tillbaka. Jag tror inte att den finns kvar våran "Nature Resort". De har är säkert byggt någon stor resort med anex parasoller och försäljare.

Så då när vi var där tänkte jag njut nu du får inte se det igen. Visst är det så Nu händer det grejer. Post varje dag. I morgon ultraljud av lever, och provtagning, de vill ha nya värden varje gång.

På fredag skall jag till strålningsenheten. Det är väl förberedande för strålning. Och på onsdag börjar cellgiftsbehandlingen. 

Allt det här känns väldigt ambivalent. Men................
Vad är alternativet ??????

Det är nu jag måste börja kämpa kämpa kämpa. Jag är ganska enveten. I Fredags när jag frågade Martinsson om jag var ett hopplöst fall, sa han att jag skall gå ur det här med flaggan i topp.  Det finns inget  annat alternativ.
Visst är det så.
Oj nu har jag glömt en sak på torsdag skall jag prova ut en peruk, så att den finns tillgänglig om jag tappar mitt hår.
Det blir fullt upp denna vecka. Tur att jag anställt Catrin och Elvira som skall ersätta mig på jobbet. Två duktiga frisörer. Kul de har mycket att göra.Tack det känns så tryggt att ni finns. Jag vet inte om och när jag får arbeta igen.

Kramar till er alla go natt och sov så gott.

1 kommentar:

  1. Hej vännen, kom ihåg att du är en "mujer fuerte".
    Många styrkekramar! Tuula

    SvaraRadera