söndag 18 mars 2012

Här kommer lite bilder FRÅN PLAYA AMADORES

Hej alla nu har jag lagt in lite bilder från Playa Amadores. Först lte fåglar vid poolkanten i skymningen.

Bosse äter lite god mat. Tyvärr smakade inget gott för mig, förutom frukt och den var god. Tur att det finns resurser att ta på mig.

Man skulle ha vitaminer efter vatengympan och så blev det vi ett par tillfällen, här i form av Cava. Jag var med vid 6 tillfällen av 6 möjliga. Det är så skönt att få röra sig obehindrat i vattnet.
 Här är bubbelpoolen integrerad i poolen, såå häftigt.

Här är den karakteristiska vyn från Playa Amadores med sand importerad från Caribien för 6-7 år sedan.
Här är fasaden på hotellet även den spektakulär. Ja vi hade en underbar vecka med 25 gr varmt och sol. vi sov solade var på massage bubbelpool talassobad. Vi kunde inte klaga på något. Nu är det vanlig vecka igen. I går var det 30 35 och bröllopsfest hos Catrin och Peter. Tack för en rolig fest. Jag som gillar att trendspana insåg att det är rätt tillfälle att kolla kläd och hårmode bland dessa underbara människor. Här fanns modefolk och musikfolk frisörer och stylister och många underbara unga människor, en indiska på besök i Göteborg en par engelsmän.
 Kram alla Carpe DIEM. 

2 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga bilder! Särskilt den med dej å cavan.......å att komma hem till fest! Lovely!
    Ja nu blir det att komma in i vardagen igen.......tur att det är vår i luften!
    Å tänka på vårkläder å plantera vårlökar å dricka rose igen.......å du.....fick svar från njurröntgen å jag har normala njurar:) firade med gooooood toscakaka!
    Nu carpar vi igen då! Kram på dej Puman från Sanna

    SvaraRadera
  2. Du är för go Sanna, vilken tur att dina njurar var bra, man vet inte idessa kommande rosetider. Det blev cava på poolkanten ett par gånger, skönt. Kramar till Sanna

    SvaraRadera