måndag 26 mars 2012

Nu njuter jag

Visst är det skönt med den ljumma vårluften, och bara dra in ett långt andetag av vårluft.  Bilden ovan är från Gran Canaria. Vi har haft Elton här i helgen det är så kul och det ger så mycket energi.

 Han har fått en ny älsklingsrätt och det är Möllers vienerkorv stekt i tärningar med omelett. Och en rätt som han bara avskyr och det är kokt torsk med äggsås.

 Jag skall kolla med Catrin om det gick ner någon fisk i dag ( det blev lite över). Jag han är mitt energiknippe morfars pojk på dagen men på natten duger bara mormor. Nu skall vi få rätsida på mina plödsliga svimningsataacker.

Mitt blodtryck låg i dag på i sittande  på 110/60. en anledning till att jag svimmar när jag reser mig snabbt, jag har skrämt en och annan men jag känner min kropp och vet när det sker. Nu skall jag minska en blodtycktablett.

Kram till er alla och Carpe Diem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar