onsdag 7 mars 2012

Glada nyheter

Så här glada blev far och son när doktor Bergman berättade att modersvulsten krympt till hälften enligt CT. Skämt åt sido det är ett annat foto när de skall mäta styrka och visa vem som är starkast. Det var länge sedan pappan lyfte sin son, nu är det sonen som lyfter pappan.

 Jag skall till baka till doktorn om 8 veckor, för att röntga mig och träffa doktorn.
 Det är  en lättnad att få besked att den krympt.

 Så nu är det Spanienlandet som hägrar inom snar framtid. Jag hoppas att jag klarar mig från förkylningar och influensor. Jag har inte orkat att skriva på ett tag, jag har varit så trött så jag har somnat hur lätt som helst och inte haft någon kraft att skriva.

Men jag skall skärpa mej. Jag lovar om inte så skall jag ge en rapport från Spanienlandet.
Carpe Diem alla underbara vänner som jag kan lita på.

7 kommentarer:

  1. Yuippi!!!!
    Vad glad jag blir. Jag kände det på mig. Bra belöning för din uthållighet och ditt mod. Och vilken härlig början på er Spanienresa. Allt gott önskar jag dig och din man där borta i den härliga värmen.
    kram
    M

    SvaraRadera
  2. Absolutely totally fabolous! Jippppppppi! Som du kämpat! Såklart du är trött.......du har ju gett din kropp en överdos round up( ogräsmedel). Äntligen får spanienlandet besök! Ha det helt underbart! Kraaaaaaaaaaaaaaaaamar från Sanna

    SvaraRadera
  3. Vilken skööön läsning! Allvarligt så var jag lite orolig när du inte skrivit på några dagar, men desto härligare känsla fick jag nu när jag läste detta.
    Avis på dig vad gäller Spanien! Men somliga förtjänar det bättre än jag!

    Puss o kram från Sören...

    SvaraRadera
  4. Underbara nyheter...man blir så glad att man sprudlar och äntligen får du lite efterlängtad semester och din kropp lite lugn och ro för återhämtning...det är ni verkligen värda tusen ggr. om !!! För det är en tuff match ni gått ni två och ställt er upp på tre! Beundradsvärt! Koppla av och ha det riktigt GOTT!!! Stor Kram från Pia.S

    SvaraRadera
  5. hej gumman, jag är sååååååå glad att allt är bättre och att du och Bosse nu får koppla av i värmen och bara njuuuuuta av ett så gött besked, Spanien, solen, vinet och maten, massor med kramar från din ärta

    SvaraRadera
  6. Härligt att höra!Kram=)

    SvaraRadera
  7. Underbart att höra . Såååå glad för din skull , och alla de dina förstås. Ha det helt underbart i Spanien nu. Vi hörs när ni kommer hem. Kram Pia Strand. ( såg att du har en annan kompis som heter Pia S)

    SvaraRadera