tisdag 17 april 2012

Besvikelse igen och igen

Fy fan vad jag är besviken på att hela tiden bli trampad på gång efter gång. man reser sig upp men snytingen kommer illa kvickt igen. Men hur vill man göra någon illa som redan kämpar med livet, och att överleva. Jag fattar inte det. Samtidigt småler personen. kan man njuta av det, eller  ??????????

 Hur tänker man när man hela tidet gör om gör om gör om. Hoppas att rekylen kommer och då kanske personen vaknar igen, usch vad jag är besviken. att ge ett finger då blir man snart av med hela handen. Så känns det för mig. Men inte tror jag att en del lär sig på det.




Men alla ni som tycker om mej för det vet jag att ni finns, vill jag ge

  CARPE DIEM.

8 kommentarer:

  1. Min mamma har alltid sagt att hut går hem! Denna elaking kommer att få lida, var så säker! Önskar jag kunde skydda dej mot denna onda människa!
    Ställ nu om fokuset på alla oss som verkligen tycker om dej och som i våra tankar kämpar med dej mot skitsjukdomen!
    You are not alone är min favvolåt med Michael Jackson! Så är det!
    Massor av kramar på dej Puman från Sanna

    SvaraRadera
  2. Håller med Sanna, "you are not alone", även om jag nu finns "långt" bort...
    Hoppas du kan komma ut så småningom på golfbanan, finns få saker som slår en härlig drive!

    Massor av kramar från han som gör det " mitt i"!
    /Sören

    SvaraRadera
  3. Mänskligheten upphör aldrig att förvåna en.....Men vet du vad?När det händer jobbiga saker i ens liv, det är då man vet vilka som är ens vänner.......
    Massor av pussar o kramar från Sari W

    SvaraRadera
  4. Stå på dig<3 Massor av kramar<3

    SvaraRadera
  5. Stå på Dig...annars gör någon annan det! Visst är det ledsamt och chockerande när ens sk.vänner visar sig vara ngt annat!
    Men Du har en massa styrka,humor och intelligens och djävlar anamma Marie-Louise! På dom bara!
    Ha en bra helg och styrke Kramar från Pia.S

    ps:är så lycklig för min Magnolia som jag har "övervintrat" i garaget och skött som ett spädbarn har nu börjat blomma på glasverandan.Den är så VACKER!!! :D

    SvaraRadera
  6. Bara en liten hälsning inför helgen. Tänker väldigt ofta på dig och hoppas att illamåendet gått över och att du mår hyfsat. Du har det tufft - men snart kommer våren, värmen och blommorna. Allt blir lite lättare då. Se framåt med tillförsikt!!
    Kram
    m

    SvaraRadera
  7. Stå på dig bara någon jäv... ordning får det vara.
    Jag har inte läst din blogg på ett tag har ju varit bortrest och fick virus i datorn första dagen i Dubai. När du känner för det och har tid får du gärna boka in mig för klippning det är långt igen. Kram så länge. xxxxxx
    Liza

    SvaraRadera
  8. I svåra stunder prövar man så kallade vänner ,sortera bort dom som inte ger dig energi.Du är värd bättre.kram sirpa

    SvaraRadera