lördag 14 april 2012

Kolhydratrik Kost

Det skall tydligen vara bra och äta kolhydratrik kost. När man har cancer
 Så denna vecka har jag ätit sushi två gånger, riktigt gott. Så nästa vecka kan det bli ett besök på East, de har stans godaste sushi, en storlek mindre, hmm. Lagom munsbit.

Det kanske är därför jag mår ett uns bättre, jag vågar knappast tro att det är sant.
 Jag har den senaste tiden mått så apilla, vidrigt, jag unnar ingen annan att må så, trött kväljande känsla.

Men nu ser vi positivt på framtiden och hoppas att allt bara blir bättre.

Kram på er alla och

 CARPE DIEM

Ps jag skall bli farmor i dag. vi får se vad som händer innan kvällen

2 kommentarer:

  1. Men gud så gott med kolhydrater!!! Å så skönt att någon pratar gott om denna nu så ratade näring! Själv älskar jag bullar!!! Åt väldigt goda i fredags i Stockholm. Syrran hjälper ett bageri med räkenskaperna å fick med sej några stora goda fantastiska exemplar! Så det blev ipren för halsontet rose för själen bulle å jordgubbar för det goda i livet!
    Fin förfest som jag dessutom klippte på.......

    Jag var på Sophiahemmet på 1 årskoll (lite i förväg). Fick OK stämpel på rumpan! Fantastiska människor som jobbar på Bariatric center!

    Va himla härligt med bäbis nu då........spännande att få se vad dett är för en liten som kommer ut i livet!

    Ha det bäst å ät alla goda kolhydrater som kommer i din väg!

    Många goa kramar till den bästa Puman från Sanna

    SvaraRadera
  2. Gott med kolhydrater mumma gott med vindruvor både att äta och att dricka. Kul att det gått så bra med din operation. oh vad jag längtar efter att få bli farmor allt blir så fulländat. du underbara Sanna tack för att du finns, det skulle finnas fler exemplar av dej. Kram

    SvaraRadera