tisdag 8 maj 2012

Snabb viktminskning

Oj i dag har jag varit hos dr Moustafa och han har punkterat min lunga på 1 liter vätska. Man brukar sluta efter 1 liter, men det fanns ytterligare lite kvar.
En stor nål kördes in i ryggen efter bedövning som kändes som en norrländsk mygga. Det fanns inget val det var bara att gilla läget.
Ärligt talat så fanns det ingent som jag kallar smärta. Därefter fick jag vila på en brits i en timma. Sen var det dags för röntgen.
 Därefter fick jag vänta på doktorn som satt och åt lunch med sina kollegor och det var förstagången på mycket länge som jag känt hunger, samt illamåendet var även borta det. Konstigt eller kanske inte.
Kram till er alla och sov gott. Carpe Diem

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du nu snart ska få må bättre! Och att få lite energi av dina små efterrätter, så söt den lilla dockan är..
    En lunch kanske när orken är tillbaka!
    Kram på dig
    Anette

    SvaraRadera
  2. Ja det skulle vara så mysigt. Just nu är orken ganska bra. Det var ett tag sen vi sågs. Du har ju haft trevligheter i familjen ochså. Vi höres en dag. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken helt förtjusande liten människa! Så vackra ögon!
    Skönt att du är lite hungrig igen!
    Alltså vi frissor äter ju åxå lunch när vi har kunder men i en rasande fart.....vi har ju ett å annat att lära dessa läkare.....
    Längtar efter dej i massor!
    Pumakramar från en puma till en annan....Sanna

    SvaraRadera
  4. ÅH Sanna det är gott att få bli lite hungrig igen, fast man inte tror det. Vilken helg ni hade i Stockholm du och Jeanette, det var säkert många goa skratt. Underbart. Längtar efter puman i Lidköping jag också.Kram kram

    SvaraRadera