tisdag 15 maj 2012

Vätska i benen

Oj vad  det ena ger der andra. När läkaren tot vätska från lungan så gav sej vätskan i väg från fötter och ben med en rasande fart.
Till och med så att byxorna började att fladdra. I kväll skall jag och en av mina gamla väninnor gå på Quiz på Bishop Arms det skall bli trevligt,
 först och främst att träffa henne och sedan att få öva i musikkunskaper.
Man måste få ha lite kul emellanåt.

På fredag skall jag träffa barn och barnbarn. Det skall bli lika trevligt som vanligt. Hälsan är något bättre. Jag tog mig för egen maskin runt sjukhuset till röntgen och vidare till magnetkameran, där låg jag i ca 45 min i en tunnel.

 Många frågar sig hur det går men det är bara att gilla läget blunda och gilla läget. Om en liten stund skall jag ta mig till jobbet för en kort arbetsdag.

Jag mår bra av att få komma dit en kort skund varja dag till mina goa kunder. De flesta kommer eller hör av sig, men en del tycker att situationen blir jobbig och kör huvudet i sanden, och gömmer sig.

Carpe Diem alla goa människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar