tisdag 7 februari 2012

Hej alla goa vänner.......

Hej

 Nu har jag kommit i gång Med träningen så det känns i armar och ben, Träningsvärk i armarna och lite trött i benen och i ryggen. Det är en skön känsla att träna när man inte fått eller kunnat röra sej på länge.
Jag hoppas att jag får bli starkare och starkare för varje dag och att det bibehålles. I morgon tar jag timeout från träningen för jag behöver jag prover, och då blir det så stressigt att göra både och på en förmiddag.

Nu börjar kylan att lindra och de är både på gott och ont.  Vädret blir kanske lite gråare men vi får ljusare varje dag.

Det vore skönt att få ge sig iväg till Spanienlandet. Men det får ske med kort varsel. Och blir det vid tidig vår så får det bli någon av Gran Canariska öarna.

Och hoppas att jag mår bra hela tiden när vi är utomlands. Jag kommer att göra ett litetreportage när vi kommer hem med foton och text.

Jag har bytt telefon, och endast för att de senare Iphones är så mycket bättre kamera i. Blixt och alla finesser, det är grejer det. Tänk vad jag kommer att fota barnbarn och katter och allt som kommer i min väg.
Åh vad jag längtar till Varberg framförallt till Apelviken, där är ett av mina paradis på jorden, kanske inte på högsommaren när det dräller av folk överallt men försäsongen och solen skiner lite starkt och det doftar hav och man kan njuta av tystnaden för det kan man faktiskt då.
Ha det så gott Carpe Diem

5 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med soliga tankar. Tänk bara när vi kan sitta med näsan upp i en solvägg. Inte mycket som slår känslan av solen som smeker......! Du får mej att vilja träna......stärka sin kropp. Man tar den för given...... Ta hand om dej Puman å en gooooooo kram från mej! Sanna

    SvaraRadera
  2. Ja i morgon skall jag träna och det skall bli så gött. I dag har jag njutit an långlunch med Anette så mysigi hon hade kort som var 25 år gamla i sim mobil. Jag var blondin och pufflugg, hoppas att jag lyckas lägga in det här så ni får se det.
    Kram Carpe Diem.

    SvaraRadera
  3. Tack! Det vill jag gärna se. Du var säkert Pumasnygg i det åxå. Ha en lovely helg å en gooooooo kram från Sanna

    SvaraRadera
  4. Skönt att höra att bassängträningen hjälper. Glömde säga att vi träffat Siw och Gunnar här på andra sidan jordklotet, nästan i alla fall.. Världen är bra liten ibland. Vi ska ut och äta med dem på måndag. Ha en go´helg tillsammans med vitaminkicken Elton. Kramar TE och BE ; )

    SvaraRadera
  5. Då får ni hälsa till dem från oss det var så länge sen vi träffade dem.

    SvaraRadera