söndag 27 november 2011

Elton

Undra vad det är som är spännande både för Guiness och Elton?  Nu är vi i Masthugget hos Christian och Anna; dom passar Elton i helgen.
Catrin är kidnappad av sina vänner på fruhippa( så heter det när man redan är gift). För dom som inte vet det så gjorde hon och Peter det den 22 okt i smyg.
Jag fick inte reda på något i förväg. Jag och Bosse var på Mallorca då, och fick ett sms när vi hade långlunch på sirocco.
Det är vår lunchrestaaurang när jag är på Mallis med tjejerna. Jag fick förklara för servitören varför jag började gråta( av glädje) plötsligt.
Då bjöd seritören oss på en flaska cava som vi kunde fira med. Det är service det. Vi har haft en trevlig helg i Göteborg, jag måsta ha en Eltondos ofta.

Han ger mig så mycket. Han får mig att kämpa på. Nu skall vi ta en promenad till Haga julmarknad. om det imte blåser för mycket, det är klass 3 varning på vädret. Kram alla vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar