onsdag 23 november 2011

Hemma

Oj vad vad konstigt jag skrev i går. Jag var lite drogad och så är det inte ätt när man inte kan redigera text i mobilen, skrivbordet i monitorn var så konstig att skriva med.
Jag steg upp strax före sju och skulle på magnetröntgen tack Eva för att du komlite tidigare till jobbet och följde med mig.
Jag klarade det galant. Jag låg nog en halvtimma i trumman därefter en vanlig röntgen.Sen gick jag tillbaks till avdelningen och fick lite frukost.
Ronden kom vid 11-tiden. och jag blev utskriven. jag åt lite lunch innan jag gick ut i det gråmulna vädret.
Jag tog en promenad till jobbet och jobbade till 6. Det låter kanske patetiskt men jag mår mentalt mycket bättre av att jobba lite.
I det stora hela bra kunder förutom den sista( jag kanske inte hade tålamodet med henne i dag). Nästa tisdag skall jag bli inlagd igen på avd E14 som det så fint heter.
Nu skall jag ta stryka i blocket så att jag inte behöver ringa och ändra kunder igen. Bosse var en duktig reseptionist i går kväll.
I dag är jag lite trött,  4 obesvarade samtal och lika många meddelanden att jag skall ringa upp. Bli inte arga på mig men jag orkar inte prata alla dagar.
Men snälla ring gärna senare eller skicka ett sms så blir jag såå glad.  Nu Skall jag bara vara och hämta massor av mod och krafter.
Krama Alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar