söndag 27 november 2011

Hur hamnade jag här????

Hur hamnade jag här, ja det är en gåta. I dag har vi Anna Christian Bosse och jag varit i Haga och fikat, Peter spelade på Exet i natt till kl 05.00 så han behöver sin sömn mer än väl.
Vi mötte upp Catrin  på fiket och precis när hon kom så blev Elton sååååå lycklig över att se sin mamma och så tog snällpillret slut. Det är så typiskt för barn även små 9 månaders killar.

När föräldrarna kommer så balar dom ur. Anna och MC(Morbror Christian) har fått träna på småbarnslivet i natt. Jag är över tygad att de kommer att bli jättefina föräldrar.
Anna har en stor erfarenhet med 4 småsyskon. Nu har Bosse och jag haft en skön adventsmiddag stormen, det känns som det mojnar i Borås.
Nu skall vi ladda för morgondagen, jobba och samla krafter för tisdagen, jag vet inte vad som händer när dom skall köra in sprutan under bröstbenet in till tumören, för att ta lite mer prover på den.

Men en sak har jag redan bestämt, skall dom pina mej som de gjorde i förra veckan så vill jag ha mer bedövning. Jag är inte orolig och jag tar problemet när det kommer.
Min vän Eva hämtar mej på tisdag morgon och kör mig till sjukhuset, ( hon arbetar på avdelningen bredvid E41) .Tack Eva. Det är inte så kul och ta bussen så tidigt på morgonen som 07,30, fastande. Åhh det är guld värt. Om det är någon som vll kommentera bloggen men tycker ett det är jobbigt med google konton odyl. Skicka ett litet mail eller sms det uppskattar jag. Kram och godkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar