måndag 21 november 2011

I morgon.....

I morgon skall jag genomgå en bronskopi. jag fasar lite, men de lovar att de skall ge mig så mycket bedövning och lugnande som jag vill ha, känns lite pirrigt, men var är alternativet.
Catrin är med mig och skall vara dör 10.00 passande när Åke skall till Rehabbadet.
Så han hämtar mig och kör mig dit. Det känns så tryggt att alla bryr sig och frågar om de kan göra något för mig, ni alla är ett stort stöd för mig, puss och kram.
Just nu kom ett mms med ultraljudsbild på vårt nästa barn barn, som suger på tummen. Så gulligt,tänka sig i vecka 20 halva tiden.
I lördags spådde jag Anna med en ring hängandes på en -sytråd över insidan av handleden, ringen rörde sig länsgående underarmen.
Det kan vara en liten flicka Iris.
Rör sig ringen tvärsöver eller runt är det en pojke.
Jag spådde min kollega när hon väntade sin förstfödda och det visade att  det var en flicka, och det stämde.
Hmm vad det än blir så är det alltid lika välkommet. Förresten ringde de i morse och sade att jag fått tid för en magnetröntgen på onsdag morgon kl 07.30, snabba ryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar