tisdag 22 november 2011

Nu var det gjort, jag fick vänta till 13.30 och var borta drygt en timma fram mitt lilla dagrum på kung.strax innan jag skulle iväg fick jag ett eget rum i det nya t huset. En monitor över sängen med de flesta tv kanaler och internet. Jag fick andas in något bedövande.när jag kördes in i op rummet, vem stod inte där om Martinsson, han skulle inte göra bronskopin, men det kändes tryggt.sen blev jag bedövad men spray. Och därefter togs kameran ner i min vänstra näsborre. Tydligen blödde jag mycket så det blev lite jobbigare än normalt. Och därför fick jag ligga kvar en natt så att de kan kolla mig lite extra. Jag fick äta vi 4 och då var jag hungrig efter fastan sen i natt.Catrin har varit med mig sen i morse. Bosse kom vid två. Och min vän Eva har tittat till mej två ggr i dag. Hon arbetar på nästa avd. Imorgon Magnetröntgen 07.30 natti alla jag blir nog utskriven i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar