söndag 8 januari 2012

Bättre och bättre om än lite lite.

   Så här kul är det att få paket fast tomten inte varit här, Vilket är  roligast pappret snöret eller innehållet.
Litet uns varje dag men oj jag är tålmodig. Det värmer så mycket med alla puffar jag får på bloggen och även för övrigt. Jag fick en sån kick av en ung flicka som opererat bort halva sitt ben , men ändå så duktig spelare. Med ett ben. Det ger en sån kick. En ung flicka i 20 årsåldern. Mina älskade barn och barnbarn och Anna har varit här. Peter jobbade på Exet och var tvungen att sova.

 Catrin Mc och elton busar. Vi åt stekt torsk, potatismos och ris ala malta till efterrätt. Den här helgen har rusat i väg.
I dag provade jag att köra automat bilen och det var lätt som en plätt. Nu kan jag åka en tur till jobbet och provtagning själv och kanske jobba en liten stund då och då. det är nog bra för min mentala hälsa.

Kanske reda n denna vecka vem vet Hoppas mina vita blodkroppar står sig bra i värde så jag kan få en omgång med cellgift på onsdag.

I dag har Bosse tagit bort julen, Varje år tycker man att det är lia skönt att få bort den. Vi har inte haft kulaftons kväll på två år nu så vi har inte gjort så stor affär av julen.Nu får alla ha en riktigt god fortsättning på det nya året. För min del blir det bättre och bättre.
Kramar till er

9 kommentarer:

  1. Hej !

    God fortsättning!
    Ha de så gott!
    Jag tänker på dig!
    Kämpa på, det är jobbigt, men det blir bara bättre och bättre som du skriver.
    Hälsa din goe Bosse!
    Många kramar!
    Christiné

    SvaraRadera
  2. Tack Christine, ja kämpar det är enda vägen ur,ska den som ger sig, Kramar till dej och Ulf

    SvaraRadera
  3. Så skönt att du mår bättre! o bli mer "social",,skämt o sido .alltid gott o klara sig själv med bil.+några mer styrkekramar .Sirpa

    SvaraRadera
  4. Glädjer med dig att du mår bättre. Rejäl förbättring från rullstolen (sist)till bilkörning och jobb i tankarna.Mujer fuerte!! Här kommer fler styrkekramar. Vi hörs.Kram Tuula

    SvaraRadera
  5. Man ksn väl vänds det från rullstol till kryckor.Rullstor finnd till hsnds en mentalt kan jag inte acceptera den, men den hjälper mig att förflytta både mig och saker snabbt. Mujer Fuerte

    SvaraRadera
  6. Även om jag inte skriver här varje dag så kikar jag in och läser allt du skriver.
    Ser fram emot att svinga golfklubbor med dig! Eller var det den där Amaronen tro..?!

    Bamsekramar från Sören!

    SvaraRadera
  7. Skönt att höra att det gåråt rätt håll, ta en dag i taget... Vilka underbara barn och barnbarn du har inte att förglömma Mr Bo, god fortsättning på er alla och jag ser fram emot att få träffa dig, längtar, men jag har förståelse för om det är lite riskit i och med infektionsrisk. Men du vet var min brevlåda bor om du skulle vilja...bamsekram Monica

    SvaraRadera
  8. Stor kram vi tänker på dig/ er vill du ha hjälp med
    Körning eller ngt annat så säg bara till är
    ledig på dagarna.
    STOR TIGER kram
    Anette

    SvaraRadera
  9. Å jsg är sällskapsj.uk nu och pigg. Jag kanske inte har så lätt att ta mig ännu men jag finns.Sören åh vad jag vill spela golf hoppas att jag kan göra det igen. Mujer

    SvaraRadera