söndag 4 december 2011

En helg går fort

Oj vad fort en helg går. Fredagen var en underbar dag, bara lite ont och mindre smärtstillande. Jag prata de med Martinsson och han har garderat mig med lite extra om det skulle behövas. Jag jobbade några timmar och det var roligt ingen stress.
I lördags kom Catrin Och Elton och vi hade en rolig dag  på besök hos de "gamle". Den lilla ungen ger mig så mycket energi.
Vi har så kul och busar gosar. I dag har vi haft eget ansvar och passat han hela dagen. Sovit middag ätit lutfisk badat badkar.
Det var meningen att jag skulle träffa mitt "frissegäng" men jag vågar inte sitta i  sällskap i flera timmar och kanske bli förskyld  eller få influensa , det går mycket sådant nu.
Jag brukar inte vara så petig men den här gången är jag det och då är det bara att avstå. Nu gäller det att  hålla sig frisk så att jag kan bli behandlad med vad det nu än blir.

Synd det brukar alltid vara en hög stämning med många skratt. Men vi syns snart igen. Catrin kom tillbaks från sitt arbete i Göteborg och Peter har varit i Stockholm och kommer  senare.

Så mysigt att ha dom här hos oss. I morgon är jag kallad på mamografi, skulle bara fattas att det är något där också. Men så skall man inte tänka. Jag är i goda händer. I dag var det meningen att vi skulle gå på julmarknad i Ramnaparken, men när barn barnvagn och alla var lastade i bilen så började det ösregna. Då åkte vil till Knallerian  i stället. Skala 1-10 var det 1 det är ingen höjdare att gå i köpcenter.
Kram till er alla och hae en mysig "advent"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar