tisdag 6 december 2011

Onsdag 7 dec

God morgon. Gårdagen flöt igenom och höjdpunkten var när doktorn meddelade att mina levervärden var på väg ner.
Han ringde i måndags och ville att jag skulle ta nya prover, de var höga när jag låg inne förra veckan. Det var som en sten föll från hjärtat att det var på väg åt rätt håll.
Det får inte vara några stora förändringar i min kropp innan de reagerar och det känns tryggt. I går tog jag ett bad med min fantastiska badoja men kummin och timjan och älgört vilket skall vara bra för värk.

Och all smärta försvinner när jag ligger där.Jag låg i badet med värmeljus och Bosse satt bredvid på toan och så tog vi ett glas vin, och småpratade om ditt och datt.( Inte ens vin smakar gott.)

Badkaret är för litet för två så nästa badkar får bli för två personer. I dag skall jag träffa Pia och Anette och det skall bli kul, det är så många år sedan som vi träffades bara vi.
Carpe Diem  Marie-Louise

2 kommentarer:

  1. Mycket roligare när man kan kommentera:)) //catrin

    SvaraRadera
  2. Marie-Louise! Idag fick jag adressen hit av din kära dotter. Fint att du skriver. Jag lämnade även över bloggadressen till min mamma, hoppas det var ok. Vi har pratat mycket om dig.

    Kram Johanna

    SvaraRadera